14.1.09

Лед!

Дойде моментът да споделя един от най-големите си страхове: ще умра от счупване на врата, след падане на лед! Тази напрапчива идея не ме бе посещавала от доста време, докато тази сутрин не се озовах сред едно безбрежно пространство лед, вцепенена. Оцелях! По-късно, в топлата и безопасна стая, направих бърз разбор и на другите си мании - еврейка съм, мога да летя - и открих връзка с паническия ми страх от лед. Първо, като еврейка, аз не съм създадена за такъв суров климат. Второ, явно съм придобила способността да летя, за да мога успешно да преодолявам въпросните животозастрашаващи пространства лед. Проблемът с летенето, обаче, се състои в следното: знам, че мога да летя, но не го правя. В някой друг екстремен момент сигурно ще разреша и това. Дотогава - успех на пързалката, на мен и на всички вас! :)

1 коментар:

  1. Само като информация - 110 пациенти вече са в Пирогов със счупени крайници(http://blitz.bg/news/article/30944).Успех :)

    ОтговорИзтриване