13.5.09

?!? - сагата продължава

месец по-късно...

"Здравеите miss терзийска

аз отново ви пиша по въпроса със изпита аз вчера ходих до университета но неможах да ви открия

извинявам се за закаснението че ви пиша толкова късно бях зает през послединя месец и имах изпити и нямах жреме да се подготвя. Бих искал да ви попитам само на кои страници се намират думите които трябва да науча за изпита или ако нямате възмойност мога да доида до кабинета ви, само ако може да ми кажете по кое време мога да ви открия

благодаря ви предварително за отделеното време

аз отново ви пиша"

Вече дори не намира за нужно да спомене името си - "аз отново ви пиша" е най-вълнуващият начин за самоидентификация, на който съм попадала досега в дългия си и нелек живот!

п.п. Аз не съм филолог, нито филолок - агаполог съм!

3 коментара: