1.8.09

напоследък

живея с една голяма черна хлебарка, красива и гладка, смела, не твърде чевръста, но не и мудна. разхожда се из хола.

напоследък съм и жертва на домашно насилие. от страна на бившия ми съпруг. оказа се, че е домашно насилие, въпреки че от три години не живеем под един покрив.

лощо нещо е домашното насилие. човек, който ти е бил близък, те удря и това е много по-унизително и плашещо, отколкото, ако е непознат. тогава в главата ти е само заплахата, само конкретното действие и можеш да отговориш адекватно. не и когато идва от страна на (преди) близък човек.

полицията, да знаете, не спасява. докато дойдат, той си е отишъл, четири дни след това още не са го намерили, не защото се крие (всъщност жертвата се крие от него), обаждат му се по телефона, а той им отговаря, че могат да го намерят в Оукланд, Нова Зеландия.

а е лято, хората пият бира, оплакват се от жегите и т.н.

9 коментара:

  1. това е - мъже ли са - отпиши ги. Те разчитат на физическата си сила, за да се почувстват по-малко гнили вампири. Така са възпитавани от малки - да стъпкват емоционалния си живот и да надвиват със сила над жените, а по възможност и над другите мъже.

    ОтговорИзтриване
  2. Не искам да коментирам - излишно ще е. Мога само да те подкрепя емоционално. Не е малко! И е в разрес с по-горния коментар, но съм убеден, че не е изключение.

    ОтговорИзтриване
  3. благодаря!
    към анонимен: първата предпоставка за да се състои смислено общуване е да тръгнеш с открито сърце и без предразсъдъци към другия. обобщенията при всички случаи са опасни.
    насилникът, между другото, най-често е човек, който също отчаяно се нуждае от помощ.
    а едно от нещата, което ми беше най-трудно на мен, е да направя ситуацията публична - това, преполагам, е една от причините толкова случай на домашно насилие да остават потулени и да продължават с години - никак не е лесно да развяваш унижението си пред полиция, лекари...

    ОтговорИзтриване
  4. е, такъв тромав изказ, съчетан с правописни грешки, не съм очаквала от себе си! :) (за справка - горния ми коментар)

    ОтговорИзтриване
  5. Има ли някакво развитие по темата, или - поредната потулена история за "домашно насилие"?

    Относно анонимния коментар - има мъже и мъже, жени и жени, отношения и отношения. Аз също съм против генерализациите.

    ОтговорИзтриване
  6. lynn, направо не знам какво да кажа, а ми се иска... :( Бъди смела и не се оставяй повече така.

    ОтговорИзтриване
  7. http://lydblog.wordpress.com/2007/05/09/nasilieto/ ако искаш ми пиши на мейла - има го в блога ми, на Фейсбук профила ми. Нали знаеш, повече глави може да измислят нещо повече :)

    ОтговорИзтриване